Αλληλογραφία Φοιτητή-Ματατζή (Ενδεικτικό της νοοτροπίας τους)


Astinomiki_Via

Το παρακάτω κείμενο ήρθε στο mail μου πριν από μερικές μέρες και είναι αληθινή επικοινωνία με email ενός φοιτητή και του φίλου του που είναι στα ΜΑΤ όταν γίνονταν τα επεισόδια με τους φοιτητές. Το κείμενο σας το παραθέτω αυτούσιο. Τα ονόματα τα έχω αλλάξει για ευνόητους λόγους.

Email No. 1 από Φοιτητή προς Ματατζή

Δημητράκη,
Σου στέλνω ένα link από το youtube (http://www.youtube.com/watch?v=8ah5L0Hzbw0), σχετικά με τα επεισόδια της περασμένης εβδομάδας. Δεν θα τα σχολιάσω τα βίντεο αυτά καθ’ αυτά, άλλωστε η εικόνα μιλά από μόνης και ορισμένες φορές είναι καλύτερα να την αφήνουμε, χωρίς σχόλια.
Δεν θα σχολιάσω την αγριότητα, αλλά θα ψάξω τους λόγους αυτής της πράξης. Αδυνατώ να πιστέψω ότι αυτοί οι αστυνομικοί ήταν σ’ άμυνα, όταν τα έκαναν αυτά. Και ενώ στην πρώτη περίπτωση θα μπορούσε κάποιος (με μεγάλη ευκολία) να πει ότι δεν βλέπουμε τη σκηνή από την αρχή, στο δεύτερο βίντεο φαίνεται ξεκάθαρα ότι καταδιώκουν την κοπέλα και αφού την πιάσουν και την ρίξουν κάτω, έρχονται, δεν ξέρω και ‘γω πόσα άτομα, και την κλωτσάνε σωρηδόν!!! Μήπως και αυτή προσπαθούσε να αντισταθεί σθεναρά και απειλούσε την σωματική ακεραιότητα τόσων πάνοπλων αστυνομικών;;; Δεν νομίζω, εξάλλου και ο εκπρόσωπος της αστυνομίας το καταδίκασε μιλώντας για μεμονωμένα περιστατικά. Αλλά και στο πρώτο βίντεο, ο νεαρός (χωρίς κουκούλα, άρα με τη λογική πολλών και όχι μόνο αστυνομικών, θα καταλήγαμε στο αξίωμα: κουκουλοφόρος = βάνδαλος, αντιεξουσιαστής, αναρχικός κλπ κλπ) βρίσκεται πεσμένος στον δρόμο και έρχεται ένας αστυνομικός (ίσως θεώρησε ότι απειλούνταν ο ίδιος από κάποιον άοπλο και πεσμένο στον δρόμο) να τον χτυπήσει με την μπότα του (και ξέρουμε πολύ καλά και οι δυο τί μπότες φοράτε).
Θέλω πρώτα να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα για πολλοστή φορά (γιατί βλέπεις πρέπει να αποδεικνύουμε ότι δεν είμαστε ελέφαντες). Δεν επικροτώ τα επεισόδια. Όσο αδικημένος κι αν αισθάνεται κάποιος, τίποτα μα τίποτα δεν νομιμοποιεί τέτοιες πράξεις. Δεν υποστήριξα ποτέ τη βία, ούτε από τους αναρχικούς, ούτε από την αστυνομία.
Το θέμα είναι ότι _*ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ *_(πολλοί ή λίγοι προφανώς δεν είμαι σε θέση να το γνωρίζω) αστυνομικοί κρατώντας ένα γκλοπ στο χέρι τους (ορισμένες φορές και σιδηρογροθιά), έχουν την εντύπωση ότι είναι Η ΕΞΟΥΣΙΑ! Ότι μπορούν να κάνουν ό,τι νομίζουν, χωρίς να δίνουν λόγο σε κανέναν. Ότι έχουν κάθε δικαίωμα (στο όνομα της διατήρησης της τάξης) να χτυπούν ασυναίσθητα, όποιον βρεθεί μπροστά τους. Και διερωτώμαι: αυτός είναι ο ρόλος της αστυνομίας;;; Δυστυχώς κάτι τέτοια περιστατικά, όπως σου ‘χα πει και στο παρελθόν, διαινίζουν το «κακό» όνομα της αστυνομίας από την εποχή της χούντας. Ειδικά το δεύτερο βίντεο, μού θύμισε μία σκηνή από ένα βίντεο που είχα δει σχετικά με επεισόδια διαδηλωτών και αστυνομικών, την περίοδο της χούντας. Σίγουρα δεν θέλω να κάνω υπεραπλουστεύσεις, τύπου το έκανε ένας – δύο, άρα όλοι οι αστυνομικοί είναι φασίστες, κομπλεξικοί. Δεν το ‘κανα ποτέ και δεν θα το κάνω ποτέ.
Πολλοί όμως (και η αλήθεια είναι όχι μόνο αστυνομικοί, αλλά το ‘χω ακούσει και από πολλούς άλλους, μεγαλύτερης ηλικίας) προβαίνουν οι ίδιοι σε τέτοιου είδους απλουστεύσεις: Όλοι αυτοί που βγαίνουν στους δρόμους είναι: αναρχικοί, αντιεξουσιαστές, βάνδαλοι, κομμουνιστές, ανήκουν στην εξωκοινοβουλευτική αριστερά, τρομοκράτες, τσογλάνια κλπ κλπ. Αυτό εγώ το λέω στρουθοκαμηλισμό. Βάζουμε ταμπέλες και νομίζουμε ότι λύθηκε το πρόβλημα. Όπως εσείς λοιπόν δεν θέλετε να σας αποκαλούν γουρούνια και δολοφόνους, επειδή κάποιοι αστυνομικοί προβαίνουν σε πράξεις όπως οι παραπάνω, έτσι και όλοι αυτοί που βγαίνουν για να διεκδικήσουν καλύτερες συνθήκες για την ΠΑΙΔΕΙΑ που είναι το Α και το Ω μιας κοινωνίας δεν θέλουν να τους αποκαλείτε έτσι. Είναι το πιο εύκολο πράγμα στον κόσμο να χαρακτηρίσεις κάποιον και να νομίζεις ότι λύθηκε το πρόβλημα. Δεν είναι έτσι! Έχεις σκεφτεί (στο είχα ξαναναφέρει) για ποιο λόγο γίνονται όλα αυτά; Σοκαριστήκαμε όλοι από τους βανδαλισμούς των μνημείων! Άλλωστε και τα κανάλια φρόντισαν να τους εμπεδώσουμε δείχνοντας επανειλλημένως τα επεισόδια (άτιμη AGB!!!). Σοκαριζόμαστε και όποτε καίνε την ελληνική σημαία. Θα αναφερθώ σε κάτι που είπε ο Θέμος Αναστασιάδης: Δεν ήταν βεβήλωση της ελληνικής σημαίας, όταν η εκλεγμένη από τον λαό κυβέρνηση υπέστειλε τη σημαία από τα Ίμια; Δεν είναι βεβήλωση της δημοκρατίας ο ξυλοδαρμός αθώων, άοπλων φοιτητών, που διαδηλώνουν για καλύτερη ΠΑΙΔΕΙΑ; Δεν είναι προσβολή της δημοκρατίας το κλεψιμο, η αυθαιρεσία, η αδιαφορία, ο ωχαδερφισμός, το βόλεμα, η φοροδιαφυγή, η κακοποίηση των συζύγων και των παιδιών, η βία της «εξουσίας», η έλλειψη σεβασμού στη διαφορετικότητα του καθενός, η αναξιοκρατία, το ρουσφέτι, η έκφαση: «μην πηγαίνεις πάντα με το σταυρό στο χέρι»; Όπως είπε και ο Λαζόπουλος, τί είναι σύμβολο; » Ο ξυλοδαρμός του φοιτητή, δεν ζημιώνει τη δημοκρατία;»
Ο φοιτητής, ο συνταξιούχος, ο υπάλληλος που διαδηλώνουν, δεν είναι ζωντανά σύμβολα; Σοκαριζόμαστε κάθε φορά που βλέπουμε όταν καίνε την ελληνική σημαία, αλλά κλείνουμε τα μάτια σ’ όλα τα παραπάνω, «βολευόμαστε» και σφυρίζουμε αδιάφορα.
Η ΠΑΙΔΕΙΑ αφορά όλους μας, είτε έχουμε σπουδάσει είτε όχι, είτε έχουμε περάσει στην παραγωγική διαδικασία, είτε όχι. Και ΠΑΙΔΕΙΑ δεν είναι μόνο το σχολείο, είναι η οικογένεια, ο κοινωνικός μας περίγυρος. Οπότε μην βάζουμε τόσο εύκολα ταμπέλες σε κάποιους, αλλά να κάνουμε την αυτοκριτική μας και να σκεφτόμαστε τα βαθύτερα αίτια. Όλοι μα όλοι πρέπει να διεκδικούμε καλύτερη ΠΑΙΔΕΙΑ (το οφείλουμε πρωτίστως στον εαυτό μας, γιατί ποιος θέλει να ζει σε μια κοινωνία με τέτοια χαρακτηριστικά;) και έπειτα στις επόμενες γενιές. Γι ‘αυτό πρέπει να διαδηλώνουμε, πρέπει να διαδηλώνουμε για να μην φτάσουμε στα γεράματα και ζούμε με 400 ευρώ, για να μην αρρωστήσουμε και μας ζητήσουν φακελάκι, για να μην δικαστούμε και καταδικαστούμε εξαιτίας παραδικαστικών κυκλωμάτων, για να εκφράζουμε ελεύθερα τη γνώμη μας χωρίς τον φόβο του ξυλοκοπήματος και του «χαρακτηρισμού», για να μην έχουμε πολιτικούς που μας κλέβουν ασύστολα, για να μην έχουμε ανεργία, για να έχουμε αξιοκρατία.
Αυτά είχα να σου πω (ενδεχομένως να ‘ναι κι άλλα, αλλά είναι τόσες πολλές οι σκέψεις μου γι’ αυτό το θέμα, που με μεγάλη δυσκολία μπορώ να τις συγκροτήσω και να τις αναπτύξω γραπτώς, άλλωστε ποτέ τα γραπτά δεν ήταν το φόρτε μου).
Καλά να περνάς! Ανυπομονώ να σε δω πάνω!
τσίου!
Υ.Γ. Για να μην ξεχνιόμαστε… το link:

Απάντηση Ματατζή στον Φοιτητή

Σκεφτομουνα να μην απαντησω στο email σου, γιατι καθε φορα που ανοιγουμε τετοια συζητηση δεν βγαζουμε καμια ακρη κ δεν λυνουμε το προβλημα, αλλα το μεγαλωνουμε κ εγω νευριαζω αδικα.Παντως σου απανταω μιας κ μου εστειλε το ιδιο email κ ο φιλος σου ο Γιώργος (προφανως του εδωσες την διευθυνση μου).
Σχετικα με το link που μου στελνεις για τα βιντεο, εγω τα βλεπω απο το site των αναρχικων κ εχω σωσει αρκετα.Τωρα θα σταθω στον σχολιασμο που κανεις. Πρωτον την κοπελα την επιασε πρωτος ενας απο την διμοιρια μου, πραγμα που με κανει περιφανο. Δευτερον, σε αλλο βιντεο που δεν εχεις φαινεται η ιδια κοπελα με το βυσινι κρανος να πετα πετρες στους αστ/κους. Αρα η συλληψη της εγινε νομιμα κ οχι αδικα. Τριτον, για το ξυλο που λες οτι εφαγε. ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΑΡΠΑΞΕ ΗΤΑΝ ΤΙΠΟΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΦΑΕΙ! Προσωπικα ζηλεψα τους συναδελφους που την χτυπουσαν γιατι θα ηθελα να ημουν εγω στη θεση τους. ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ. Οι συλληψεις δεν γινονται με τον σταυρο στο χερι. Ειναι συνηθως βιαιες.
Οσον αφορα το βιντεο με τον νεαρο αναρχικο χωρις κουκουλα. Πρωτον, οι αναρχικοι πλεον δεν κρυβουν τα προσωπα τους κ ουτε φοβουνται να πουν τα ονοματα τους. Καποιοι τους εχουν νομιμοποιησει! (Αυτο που θα πω θα σε πειραξει). Ο ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ και ο ΑΛΑΒΑΝΟΣ! Ναι Κώστα, ναι. Οταν εγιναν οι συλληψεις πηγε ο Αλαβανος στη Γ.Α.Δ.Α. για να ενημερωθει για τους κρατουμενους χωρις να ειναι συνηγορος ή συγγενεις καποιων. Τοτε ο εισαγγελεας που ηταν παρον του εβαλε τις φωνες κ τον εδιωξε γιατι οπως ειπε: «Τι δουλεια εχετε εσεις ενας πολιτικος αρχηγος εδω;» Δευτερον για τον νεαρο αναρχικο, παλι ζηλευω τον συναδελφο που τον κλωτσαει γιατι θα ηθελα να ημουν εγω στη θεση του. Τριτον δεν σε καταλαβα για τις μποτες; Οι μποτες μας ειναι του κοινου εμποριου, απο δερμα ή συνθετικο δερμα. Υπονοεις κατι;
Σχετικα με το οτι δεν επικροτεις την βια. Οντως δεν την επικροτεις αλλα οπως λες «η βια φερνει βια» κ την βια την ξεκινανε αυτοι οχι εμεις. Δυστυχως αυτοι νομιζουν οτι νιωθουν αδικιμενοι κ αυτο νομιμοποιει τις παρανομιες τους.
Για ονομα του θεου. Αυτο που κρατουσε ο συναδελφος ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΙΔΗΡΟΓΡΟΘΙΑ…. ηταν ΚΡΙΚΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΕΜΑΕΙ ΤΟ ΚΡΑΝΟΣ. Κατηγοροντας αυτον ειναι σαν να κατηγορεις κ εμενα, γιατι κ εγω εχω κρικο, οπως κ οι πιο πολλοι αστυνομικοι των ΜΑΤ. Παντως ο συγκεκριμενος αστ/κος πρεπει να ξεριε οτι πριν πανε οι καμερες κ δειξουν τον κρικο του, ειχε φαει ξυλο απο τους διαδηλωτες. Για μενα επρεπε να ανοιξει μερικα κεφαλια για να εχει κ αξια ο ντορος που εγινε. (Δεν μιλαω σαν τον Μπαλασκα που υποστηριζε το παιδι, απλα λεω την αληθεια). Πατως ειτε αρεσει σε καποιους ειτε δεν αρεσει η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΣΟ ΠΟΥ ΑΣΚΕΙΤΑΙ Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΟΤΕ ΟΣΟ Κ ΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ. Κώστα εγω κ εσυ δεν εχουμε δικαιωμα να μιλαμε για την χουντα γιατι δεν την ζησαμε. Αυτοι που βγαινουν στους δρομους κ κανουν τεοιες πραξεις δεν ξερω πως θα τους χαρακτηρησεις αλλα καλα παιδια δεν ειναι. Για μενα ειναι ολα αυτα που ανεφερες στο κειμενο σου. Και αυτο δεν ειναι στρουθοκαμηλισμος. Η παιδιεα ειναι ενα τελειως διαφορετικο θεμα που για οποιον θελει πραγματικα το καλο της (κ εγω μεσα σε αυτους) δεν θα εκανε ουτε πορειες ουτε βανδαλισμους.
Οχι Κώστα η υποστολη της σημαιας δεν ηταν βεβηλωση, ηταν ΠΡΟΔΟΣΙΑ. Αλλα κ ο Θεμος ο βολεμενος τι να κάνει.

Δεύτερο email του Φοιτητή για να απαντήσει στον Ματατζή:

Επιτέλους βρίσκω το χρόνο να σου απαντήσω γιατί τον τελευταίο καιρό πνιγόμουν στη δουλειά! Το σπίτι μου μ’ είχε χάσει! Και ήθελα τόσο πολύ να σου απαντήσω! Α, να σου πω ότι αυτό το mail γράφεται στον αέρα, καθώς κατευθύνομαι για …. Βέβαια θα στο στείλω όταν (με το καλό ελπίζω) ακουμπήσουν τα ποδαράκια μου στη Γη.
Θέλω να σου πω ότι εξεπλάγην διαβάζοντας το mail σου, γιατί παρ’ όλο που ξέρω πάνω κάτω που κινούνται οι απόψεις σου, ορισμένες μου φάνηκαν ακραίες. Επιπλέον, ορισμένα συμπεράσματά σου μου φάνηκαν εξαιρετικά απλουστευτικά. Θα πιάσω λοιπόν ένα ένα αυτά που αναφέρεις και θα προσπαθήσω να σου δείξω τί εννοώ:
Καταρχάς, αναφέρεις και μάλιστα εις διπλούν, ότι ζήλεψες τους συναδέλφους σου που έδωσαν το ξύλο!!!! Αυτό μάλιστα μου έκανε και τη μεγαλύτερη εντύπωση. Ρε συ Δημήτρη, τί θα πει ζήλεψες;;; Ευχαριστιέσαι να δίνεις ξύλο; Ζηλεύεις τους συναδέλφους σου όταν αυτοί πλακώνουν έναν αναρχικό στο ξύλο;;;!!! Δημητράκη, συγνώμη που στο λέω, αλλά αν αυτό είναι αλήθεια, τότε έχεις διαλέξει λάθος επαγγελματικό προσανατολισμό! Γι’ αυτό πήγες στην αστυνομία; Ειλικρινά αδυνατώ να πιστέψω ότι λες κάτι τέτοιο. Ζήλεψες τους συναδέλφους σου; Ακόμα τσιμπιέμαι για να δω αν αυτό που είπες είναι αλήθεια ή όχι. Σ’ αρέσει δηλαδή να ‘χεις τον άλλο από κάτω (όποιος κι αν είναι, ό,τι κι αν έχει κάνει, ακόμα κι αν σου είναι παντελώς άγνωστος) και να του δίνεις κλωτσιές, νομίζοντας ότι κάνεις κάτι; ότι αποδίδεις δικαιοσύνη; ότι τον αποτρέπεις να ξανακάνει κάτι παρόμοιο; ότι προφυλάσσεις την κοινωνία από «κακοποιά» στοιχεία; ή μήπως βγάζεις το άχτι σου; Αν θυμάμαι καλά, εσύ μου ‘χες πει ότι χρειάζεται ορισμένες φορές η βία για να συλληφθεί κάποιος (α, εγώ δεν είπα ότι οι συλλήψεις γίνονται με το σταυρό στο χέρι). Συγνώμη, αλλά εγώ δεν είδα τα συγκεκριμένα άτομα να απειλούν τη σωματική σας ακεραιότητα, ή ν’ αντιστέκονται στη σύλληψη. Οπότε για ποιο λόγο χρησιμοποιήθηκε τόσο ωμή βία; Αυτό είναι το κράτος δικαίου που ονειρευόμαστε; Αυτή είναι η δικαιοσύνη που θέλουμε για όλους; Τί είστε; Τιμωροί; Αυτόκλητοι τιμητές της δικαιοσύνης; Δημήτρη, αλοίμονό μας αν η δικαιοσύνη χρειάζεται τη βία για να επιβληθεί! Αυτά είναι πρακτικές της χούντας και γενικότερα των αυταρχικών καθεστώτων (και σ’ αυτό το σημείο θα επιστρέψω αργότερα) που καταφεύγει στην ωμή και αδικαιολόγητη βία. Προσοχή! Το τονίζω, ωμή και αδικαιολόγητη βία. Προφανώς, αν κάποιος απειλεί τη σωματική σας ακεραιότητα ή αντιστέκεται στη σύλληψη, θα χρειαστεί η χρήση της βίας. Τί θα πει «έπρεπε να φάει»;;; Ποια είναι ρε συ Δημήτρη η αστυνομία που αποφασίζει πόσες «έπρεπε να φάει» κάποιος; Αποδίδεται δικαιοσύνη; Έτσι ενδιαφέρεσαι για την παιδεία;;;;!!!!!
Έρχομαι στο θέμα του Συνασπισμού και του Αλαβάνου. ΕΛΕΟΣ!!! Σε λίγο θα μου πεις ότι για όλα αυτά φταίει ο Συνασπισμός!!! Ότι υποθάλπτει τους εγκληματίες!!! Ωραία, τότε να τεθεί ο Συνασπισμός εκτός νόμου και λύθηκε το πρόβλημα! Και για να εξηγούμαι: Δεν «είμαι» Συνασπισμός, δεν δηλώνω «Συνασπισμός», στην πραγματικότητα δεν πιστεύω τίποτα, δεν δηλώνω τίποτα, έτσι; Σκεπτόμενος πολίτης προσπαθώ να είμαι, να κρίνω τις καταστάσεις και αναλόγως να παίρνω τις σωστές (αυτές που πιστεύω τουλάχιστον ότι είναι οι σωστές) αποφάσεις. Και στην τελική τί έκανε;;; Χωρίς καμία τάση να θέλω να τον υπερασπιστώ (προφανώς), αλλά συγνώμη, τί έκανε; Πειράζει που πήγε να μάθει τί έγινε με τις συλλήψεις; Ή μήπως πιστεύεις ότι ήθελε να ασκήσει την «ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ» πολιτική επιρροή που έχει ο ίδιος και το κόμμα του για ν’ απελευθερωθούν οι κρατούμενοι; Στην τελική, δημοκρατία δεν έχουμε; Εκπρόσωπος κόμματος είναι, που αντιπροσωπεύει 300.000 ανθρώπους. Δηλαδή τί να γίνουμε; Γκουαντάναμο; Όπου φυλακίζονται άνθρωποι, μένουν φυλακισμένοι χωρίς δίκη και κανείς δεν μαθαίνει ποτέ τους νέα; Μήπως αυτό ονειρεύεσαι για τους αναρχικούς;
Σχετικά με το άλλο που είπες, ότι η βία φέρνει βία! Πλάκα με κάνεις; Τί θα πει αυτοί ξεκινάν; Έτσι πάει; Ξεκινάνε κάτι αυτοί και ‘σεις το συνεχίζετε; Δημήτρη δεν είστε εκεί για ν’ ανοίξετε βεντέτα μαζί τους. Υποτίθεται, υποτίθεται λέω, είστε επαγγελματίες και εκπαιδεύεστε για να ενεργείτε επαγγελματικά και να μην σας κυριεύουν προσωπικά σας αισθήματα. Υποτίθεται δεν πρέπει να το βλέπετε σαν κάτι προσωπικό σας. Α, και δεν είπα ποτέ ότι το ότι νιώθουν αδικημένοι νομιμοποιεί τις πράξεις τους. Συγνώμη, αλλά διάβασε προσεκτικά τί σου ‘χα πει στο προηγούμενο mail. Είχα πει ότι όσο αδικημένος και αν νιώθει κάποιος, τίποτα δεν δικαιολογεί τη βία (τουλάχιστον αυτά σε μία δημοκρατία, γιατί υποτίθεται στη δημοκρατία μπορείς να διεκδικήσεις το δίκιο σου αλλιώς, αλλά όχι σε φασιστικά καθεστώτα)
Με το επόμενο που είπες γέλασα πολύ. Αποφασίστε επιτέλους τί είναι; Κατασταλάξτε τέλος πάντων σε κάτι! Ο εκπρόσωπος της αστυνομίας (και το θυμάμαι πάααααααααρα πολύ καλά) είχε δηλώσει ότι είναι ορειβατικός κρίκος που μόλις του είχε πέσει και είχε σκύψει να τον πάρει. Εσύ λες ότι είναι κρίκος για το κράνος. Χαχαχαχα! Ό,τι κι αν είναι, εγώ αυτό που είδα, ήταν κάποιος μ’ ένα σιδερένιο πράγμα στο ένα του χέρι και την ασπίδα στο άλλο να περιμένει την πορεία.
Ουαί και αλοίμονο αν είναι η αστυνομία το μέσο για ν’ ασκηθεί η εξουσία!!! Ουαί και αλοίμονο, μόνο αυτό έχω να πω!!! Ζήτω που καήκαμε!!! Ποιος σου τα ‘μαθε αυτά ρε Δημήτρη;;; Ποιο φασιστόμουτρο σας έχει δασκαλέψει εκεί στην αστυνομία; Τότε τί στην ευχή ψηφίζουμε για να εκλέξουμε Βουλή; Εγώ νόμιζα ότι η Βουλή νομοθετεί και η κυβέρνηση εκτελεί. Λάθος μου τα ‘χουν πει; Άλλαξε κάτι και δεν το ‘χω πάρει χαμπάρι; Άκους εκεί «μέσο άσκησης της εξουσίας» Δεν έχετε καμία μα καμία σχέση με την εξουσία. Ούτε την ασκείτε, ούτε μέσο άσκησής της είστε. Αν πιστεύεις αυτό, πλανάσαι πλάνη οικτρά!
Δεν έχω δικαίωμα να μιλάω για την χούντα;;;!!! Θα αστειεύεσαι! Δηλαδή μόνο όσοι την έχουν ζήσει, μπορούν να μιλούν; Και όταν πεθάνουν; Θα προσποιούμαστε ότι δεν συνέβη τίποτα; Ξεχάστηκε; Γιατί Δημήτρη; Η ιστορία μας διδάσκει για ν’ αποφεύγουμε λάθη του παρελθόντος, ή μήπως δεν ήταν λάθος η χούντα; Με την απλουστευμένη σου λογική, δεν πρέπει να μιλάμε για τους αρχαίους ημών προγόνους (που τόοοοοσο proud of them είσαι, επιτέλους άλλαξέ το, τί ξεροκεφαλιά είναι αυτή;), επειδή επίσης δεν τους έχουμε ζήσει. Ούτε βέβαια για το ’21, ούτε το ’40. Ή μήπως μας συμφέρει να θυμόμαστε τα «καλά» της ιστορίας μας και όχι τα «κακά».
Τί θα πει ρε Δημήτρη, «δεν είναι καλά παιδιά»;;;; Τόσο απλά πιστεύεις είναι τα πράγματα;; Λέμε απλά δεν είναι καλά παιδά και το λύσαμε; Δημήτρη, δεν υπάρχει γονίδιο του αναρχικού. Εκτός και όταν στις αρχές αυτού του αιώνα, όταν και ολοκληρώθηκε η αποκωδικοποίηση του ανθρώπινου γονιδιώματος, αυτό τους ξέφυγε. Δεν γεννιέσαι αναρχικός, κουκουλοφόρος, γίνεσαι και αυτό πρέπει να μας προβληματίσει. Όπως και φασίστας δεν γεννιέσαι, αλλά γίνεσαι και επίσης πρέπει να μας προβληματίσει. Δημήτρη, είναι στρουθοκαμηλισμός! Δεν βάζουμε ταμπέλες και νομίζουμε ότι λύθηκε το πρόβλημα. Θέλω να πω ότι πίσω απ’ όλα αυτά υπάρχουν βαθύτερα αίτια και πρέπει να τα αναζητήσουμε. Με τέτοιες απλουστεύσεις, απλά διαιωνίζουμε το πρόβλημα.
Αν ενδιαφέρεται κάποιος για την Παιδεία, δεν πρέπει να κάνει πορείες;;; Τί λες ρε Δημήτρη; Και πώς θα διεκδικήσουμε καλύτερη Παιδεία, όταν η εξουσία (και αναφέρομαι στην πραγματική εξουσία και όχι στην αστυνομία) μας γράφει εκεί που δεν λέγεται; Δηλαδή τί θέλεις; Την αποχαύνωση;;; Πώς νομίζεις ότι έχει κερδίσει ο λαός ό,τι έχει κερδίσει; Με τις πορείες και τους αγώνες δεν τα ‘χει κερδίσει; Αλλά, σύμφωνοι, δεν πρέπει να γίνονται βανδαλισμοί. Το θέμα είναι Δημήτρη, ότι εγώ καταδικάζω τους βανδαλισμούς που κάνουν οι αναρχικοί (δεν καταδικάζω όμως τους ίδιους ελαφρά την καρδία, από την άποψη ότι δεν είμαστε και ‘μεις, οι υπόλοιποι άμοιροι ευθυνών), ενώ εσύ προσπαθείς να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα, τη φασιστική, κομπλεξική, καθεστωτική νοοτροπία ορισμένων (το ξανατονίζω για πολλοστή φορά, ορισμένων) αστυνομικών. Η διαφορά είναι ότι εγώ δεν γενικεύω, δεν βάζω όλους τους αστυνομικούς στο ίδιο καζάνι, ενώ εσύ, όποιος κάνει πορείες, είναι (έστω και εν δυνάμει) αναρχικός, αυτοαναρχόμενος κλπ κλπ.
Αυτά είχα να πω (ενδεχομένως να ‘χω και άλλα τόσα να σου πω). Δημητράκη, πρόσεχε, γιατί βαδίζεις σ’ επικίνδυνα μονοπάτια. Μ’ ανησύχησαν πάρα πολύ αυτά που είπες. Μην κάνεις απλουστεύσεις και προσπάθησε να δεις τα πράγματα πιο κριτικά και ψύχραιμα.
Τα συμπεράσματα δικά σας…

Αν σας άρεσε το post κάντε κλίκ στη Μελισσούλα…!

buzz it!

Advertisements

7 Σχόλια on “Αλληλογραφία Φοιτητή-Ματατζή (Ενδεικτικό της νοοτροπίας τους)”

  1. Ο/Η Gounarakis λέει:

    Γεια σας

    Είμαι αστυνομικός και φοιτητής συνάμα! Διάβασα τα post και των δύο σας. Πιστεύω ότι η αλήθεια είναι κάπου στην μέση. Η πολιτεία έχει θεσπίσει νόμους ώστε η συνύπαρξη των πολιτών να γίνεται αρμονικά βάση των κανόνων δικαίου. Βάση αυτών των νόμων οι μολότοφ θεωρούνται όπλα, η κατοχή και η χρήση τους είναι κακούργημα, το ίδιο ισχύει για την παρασκευή τους (όπως και η ανθρωποκτονία, ο βιασμός κτλ) η χρήση τους ενάντια σε ανθρώπους συνιστά απόπειρα ανθρωποκτονίας και ενάντια αστυνομικών είναι επιβαρυντική περίπτωση απόπειρας ανθρωποκτονίας. Η Πολιτεία τι κάνει όμως για αυτό? Αναγκάζει τους αστυνομικούς στην αρχή να χορεύουν το χορό του Ζαλόγγου χωρίς να τους συλλαμβάνουν κανένα και μετά τους αμολάει σε ένα τσούρμο διαδηλωτών με τα γνωστά αποτελέσματα. Στο σημείο αυτό να τονίσω ότι οι κλωτσιές και τα χτυπήματα σε άτομο το οποίο έχει συλληφθεί συνιστούν βασανιστήρια (κακούργημα) από άτομα που έχουν χρέος να τους προστατέψουν (επιβαρυντική περίπτωση). Γιατί όμως γίνεται αυτό? Γιατί κάποιοι ΄΄μεγάλοι΄΄ το επιτρέπουν? Πολύ απλό, πόσα ΜΜΕ είπαν ότι στην πορεία ήταν 15.000 άτομα τα οποία δεν έκαναν ούτε ένα επεισόδιο? Πόση ώρα ΄΄έπαιξαν΄΄ την πορεία και πόση τα επεισόδια? Πόσες μέρες ΄΄παίζουν΄΄ την αντιπαράθεση Αστυνομίας – Φοιτητών? και τέλος τι συμπέρασμα έβγαλε και τι σκέψεις έμειναν στον μέσο άσχετο (με την έννοια του αδιάφορου) μεροκαματιάρη Έλληνα πολίτη? Να σας πω…. Του έμεινε ότι 500 άτομα που έκαναν πορεία τα έκαναν γυαλιά καρφιά και η αστυνομία τσάκισε στο ξύλο μερικούς άσχετους…. Κανείς δεν κατάλαβε την μεγάλη αλλαγή στο εκπαιδευτικό σύστημα η οποία έγινε χωρίς να ρωτηθούν οι φοιτητές. Κανείς δεν κατάλαβε ότι μια μεγάλη μερίδα του Ελληνικού λαού φώναξε και διεκδίκησε κάτι. Το μόνο που εισπράχθηκε (κατά την γνώμη μου) ήταν η απαξία ΄΄Αυτοί που κάνουν τέτοια επεισόδια δεν μπορούν να ζητάνε κάτι σωστό΄΄.
    Κλείνοντας θα έλεγα ότι οι παρανομίες και από τις δύο μεριές καλύπτονται φτάνει να γίνονται επεισόδια και να αποπροσανατολίζουν την κοινή γνώμη. Όσο για την εκπαίδευση…. δεν πιστεύω ότι υπάρχει άνθρωπος που να του πετάνε μολότοφ και να μην χάνει την ψυχραιμία του, άλλωστε τα ΜΑΤ (Μονάδα Αποκατάστασης Τάξης) είναι για να αποκαθιστούν την τάξη, μια όχι και τόσο ΄΄ φιλοσοφημένη ΄΄ εργασία.
    Γιατί όμως και οι διαδηλωτές δεν απομονώνουν τους ταραξίες? Επειδή δεν είναι οργανωμένοι.
    Γιατί η αστυνομία δεν εισβάλει στα άσυλα ώστε να πίασει αυτούς που κατασκευάζουν και πετάνε τις μολότοφ? (προβλέπεται η κατάργηση κάθε είδους ασυλίας ακόμα και η Βουλευτική εάν διαπράτεται αυτόφωρο κακούργημα)Γιατί δεν βολεύει τους ΄΄μεγάλους΄΄ .
    Στις επόμενες εκλογές λοιπόν προσέξτε τι θα ψηφίσετε ώστε να μην έχουμε την ίδια κουβέντα και σε 20 χρόνια.
    Ευχαριστώ πολύ

  2. Ο/Η fititakos λέει:

    Αγαπητέ Γουναράκη σε ευχαριστώ για το σχόλιό σου. Πραγματικά το βρίσκω πολύ ισορροπημένο για αστυνομικό μιας και η εμπειρία μου συνήθως μου λέει ότι οι περισσότεροι θα υποστήριζαν την πλευρά του Ματατζή.

    Μόνο όμως θέλω να επισημάνω μερικά πράγματα. Η αλήθεια δεν είναι κάπου στη μέση κατά τη γνώμη μου. Αν αφαιρούσες (δεν στο ζητάω, απλά θεωρητικά το λέω) αυτή τη φράση ίσως και να συμφωνούσαμε σε όλα. Και δεν βρίσκεται κάπου στη μέση του παραπάνω διαλόγου γιατί πολύ απλά οι παραπάνω απόψεις δεν τέμνονται. Νομίζω πάντως ότι μάλλον πιο πολύ συμφωνείς με τις απόψεις του φοιτητή. Άλλωστε όπως θα είδες, δεν γράφει πουθενά ότι τα ΜΑΤ «απαγορεύεται να βαράνε» και προφανώς η δουλειά τους δεν είναι «φιλοσοφημένη». Απλά είναι διαφορετικό το να βαράς άτομα που δεν φταίνε σε τίποτα και δεν έχουν αντισταθεί της σύλληψης και διαφορετικό να ασκήσεις βία σε άτομα που έχουν διαπράξει κακουργήματα και αντιστέκονται.

    Ή να το πώ και λίγο διαφορετικά: Κατά τη γνώμη μου αν κάποιος σου έχει πετάξει μολότωφ αλλά μετά τον συλλάβεις και δεν αντισταθεί δεν θα πρέπει να τον χτυπήσεις, γιατί την δουλειά σου την έκανες (την σύλληψη δηλαδή). Αν τον χτυπήσεις τι σημαίνει; Ότι πάς να τον συμμορφώσεις ή ότι αποδίδεις δικαιοσύνη; Τίποτα από τα δύο καθώς η δουλειά του Ματατζή σταματά στην σύλληψη του ατόμου. Φυσικά αν αντισταθεί στην σύλληψη θα ασκηθεί βία. Τα περαιτέρω τα φροντίζουν τα δικαστήρια και όχι ο εκάστοτε αστυνομικός.

    Γνωρίζω όμως ότι αυτό δεν συμβαίνει και ότι κοινώς «πέφτει πολύ ξύλο» (βλέπε και πρόσφατες περιπτώσεις των βίντεο που κυκλοφόρησαν). Νομίζω όμως ότι και εσύ συμφωνείς μαζί μου μιας και από τα γραφόμενά σου φαίνεσαι δημοκρατικός άντρωπος και με σεβασμό στους θεσμούς!

    Πραγματικά θα ήθελα και την γνώμη άλλων αστυνομικών ή φοιτητών αν ήταν δυνατόν για να δούμε πώς βλέπουν τα πράγματα και οι δύο πλευρές.

  3. Ο/Η papet λέει:

    Το ακόλουθο σχόλιο δεν είναι δικό μου, αλλά ενός φίλου (όταν του έδειξα το post). Ανεξάρτητα από την προσωπική μου άποψη, το βρίσκω ενδιαφέρον ως σκέψη:

    «Μπάτσοι και φρικιά στις κόντρες» δηλαδή;
    Ακόμα κρατάει ο χορός.
    Ρε συ, ξέρεις ποιο είναι το θέμα;
    Το ότι και οι δύο παίρνουν το ρόλο τους πολύ στα σοβαρα και πολύ προσωπικά…

    Για την απομαγνητοφώνηση
    papet

  4. Ο/Η Μέμα λέει:

    Μια καλησπέρα πέρασα να πω και το ποστ αυτό θα το αφήσω ασχολίαστο

    Έχουμε καλοκαίρι 😉

    φιλάκια πολλά 🙂

  5. Ο/Η fititakos λέει:

    Καλά έκανες, καιρό είχα να σε δώ! Ελπίζω να περνάς καλά!

  6. Ο/Η teacher λέει:

    Φίλε μου φοιτητή.Δέν φταίει ο Δημητράκης..ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ που του μιλάς και ασχολείσαι.Εκτός του οτι ο «κύριος»έχει μυαλό κοτόπουλου φαίνεται καθαρά και οτι ανήκει στο 80%της αστυνομίας που μπήκε για να δείρει…Τί κάθεσαι και του λες…Είναι πραγματικά απο τα άτομα που όσο και να ασχοληθείς…..Δεν…αστο….

  7. Ο/Η fititakos λέει:

    Δυστυχώς πολύ μπαίνουν εκεί για να δέρνουν. Πραγματικά δεν πρέπει να ασχολείσαι γιατί δεν καταλαβαίνουν αλλά κάθε φορά λέω ας μιλήσω μπας και συγκρατήσει έστω το 1% από αυτά που θα του πώ.


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s